torsdag 9 juli 2009

Snart tillbaka i selen


Sista semesterveckan på väg att ta slut. Känns som evigheter sedan jag jobbade och det ska bli helt OK att gå till jobbet även om jag naturligtvis gärna varit ledig längre. Är tacksam över att jag har ett arbete jag tycker om att gå till. Det är ju inte alla förunnat. I dessa tider ska man väl vara glad över att ha ett jobb att gå till överhuvudtaget.

Jag har verkligen hunnit med mycket de här fyra veckorna. Utlandsresa och Stockholmsvistelse med familjen, dansresa till Öland med vänner och två veckor hemmavid. Tror det är miljöombytet och de olika aktiviteterna som gör att jag känner mig utvilad.

Några foton får illustrera semestern i Kroatien och på Öland. Det första är utsikten från vår balkong i Kroatien, sen jag i trädgården på Villa Ingrid och sist en bugg tillsammans med Alex på puben Robinson Crusoe i Borgholm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar