söndag 17 maj 2009

Vad säger din man?


Den frågan får jag ibland när det blir prat om dans och att jag är iväg på en en hel del danser och danskurser. Ja vad säger han? "Ha så kul" eller bara "Hejdå" :) Han säger alltså inte så mycket. Vad skulle han säga? "Nä du får inte gå." Jag kände ju i början att det blev väldigt mycket och fick naturligvis dåligt samvete över att jag var borta. Vi pratade om det och det finns ju inget att ha dåligt samvete över. Tyvärr tycker han att dansa är jättetrist och jag har försökt locka med honom på både buggkurs och foxkurs men icke - han är fullkomligt ointresserad. Nätpoker är hans grej :)

Funderar om det varit omvänt - att han var den som hade någon aktivitet som gjorde att han var borta mycket. Hade folk frågat honom vad jag säger om att han är borta så mycket? Hade han haft dåligt samvete? Tror svaret blir nej x 2. Eller har jag fel? Hoppas det.

1 kommentar:

  1. Jag tror som du: att om han hade haft fiske som intresse så inte tusan hade polarna frågat var du var när han kom ensam ;-)

    SvaraRadera