måndag 5 oktober 2009

Flashback


I lördags när jag körde till dansen lyssnade jag på RixFM. Klockan slog 18.00 och plötsligt var jag tillbaka på 80-talet. Jag hör Clabbes röst börja smattra och göra en massa konstiga ljud. Då är det ett nytt program på RixFM på lördagar, Rakt över Rix - tror jag smäller av! Har de dammat av gammgubben Clabbe som väl hälften av lyssnarna kopplar ihop med Idol och inte har en aning om att han haft en karriär som DJ, radiopratare, musiker och annat? Och som vanligt pratade han sönder låtarna till hackebiff. Nä detta var alltför mossigt och pinsamt. Går fetbort :)

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag var att jag slapp mötas av de ondsinta ögorna idag när jag vågade mig tillbaka för att kolla! Jag har hört talas om att Clabbe har börjat ha program på Rix, men hörde aldrig programmet. Fick nog av honom i ungdomen, då han förstörde varenda blandband jag hade!/K

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt ruskigt var det. Kändes sååå daterat att höra honom tramsa - jausa jausa, rapatatam.

    SvaraRadera