måndag 30 mars 2009

Gårdagens dans - Två plus och en diss

Dans en söndag för omväxlingens skull, inte helt fel. Som vanligt en skön stämning i bilen till dansen - kan inte bli annat med så härliga danskompisar.

Självkänslan fick sig både en boost och en anti-boost eller vad man ska säga. Dansade med en kille som är som ett helt nöjesfält att dansa med, man rör sig i alla riktningar :-), jätteroligt. Slutorden var "mysigt" - där höll jag med. Efter en annan dans fick jag höra "det är roligt att dansa med dig". Blir så glad över att höra sånt här och självkänslan stärks lite - för en stund i alla fall. 

Tyvärr kan den ju så lätt mattas av också. En kille jag bjudit upp flera gånger (han typ en gång) betedde sig så att jag kände mig väldigt dissad och jag ska inte bjuda upp honom flera gånger. Han ska slippa. NU har jag fattat :-/ Bjöd upp honom rätt tidigt på kvällen och hoppades naturligtvis på att han skulle bjuda tillbaka men icke. Han hade flera chanser, bl.a. bjöd han upp samma tjej två gånger samtidigt som jag stod och pratade med henne. Hade han velat bjuda igen så hade det ju varit enkelt då men icke. Känns trist då jag tycker att det går jättebra när vi dansar - hur kan jag ha missbedömt det så?

Glömde ju två positiva saker till :-) Blev uppbjuden av L med en handklappning :-) och dansen avslutades med en lång varm kram och dansen var verkligen mysig - kan inte ha fel där. Provade att foxa med Li igen och den här gången gick det riktigt bra - och snabbt!

Dagens fråga är: Varför i h-vete tänker jag mer på dissen än på det positiva? Det är ju så dumt! Blir så trött - orkar inte analysera nu.

1 kommentar:

  1. Håller med dig, varför tänker du mer på dissaren? Inte bra. Bort med sånt. Hejja dig!!

    SvaraRadera