fredag 18 september 2009

En slags recension ...


... mitt i en dans fick jag på Ö-viksmaran, kändes lite underligt på något sätt. Mitt i dansen (en lite påhittig fox) säger killen lite dovt "jaha, bra svung i snurren"och när dansen var slut typ "det gick ju riktigt bra det där". Jag är ju svältfödd på glada tillrop men på det här sättet kändes det lite eljest. Ska jag aldrig vara nöjd!? Jag hörde som att han varit tveksam men tänkt sig att "jag testar" och så hade det fungerat. Fast det är kanske att analysera för mycket. Det är ju bara dans! Han är ju en dansare jag sett lite på hemmadansbanan i sommar, ska försöka bjuda upp honom igen om jag lyckas.

Nog kan jag på sätt och vis recensera en dans också men inte så utan det blir ju mer "åh vad roligt/härligt/mysigt det är att dansa med dig" eller "tack, det där var nog kvällens dans".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar