söndag 7 juni 2009

Jag mötte Lassie


Inspirerad av bloggkollegan mammispammis har jag försökt få ihop en Jag-mötte-Lassie-lista. Borde ju ha mer att skriva men kommer inte på något mer nu. Får bli en del 2 :)

* Min första pojkvän har jobbat med Harpo.

* Min kusin har vunnit SM i tennis någon gång på 80-talet.

* Jag har sett ABBA repetera i min skola på 70-talet.

* Min svägerska har gått i skolan med miljöministerns man.

* Jag har diskuterat herrparfym med hon som sjöng i Rednex.

* Jag har sett Staffan Ling på den grekiska ön Poros.


2 kommentarer:

  1. Kul! Jag kan inte göra en sån eftersom jag träffat typ 100 kändisar i jobbet. Jag kan berätta en hemlis: De är precis som du och jag och alla andra! /Svägerskan

    SvaraRadera
  2. Åhh, vem minns inte Harpo? Abba var lite stort. Vi får hitta på någon annan lista att utmana varandra med någon gång./K

    SvaraRadera